מכונות קפה לעסקים - בר קר בנסון
פתח תפריט
חייגו אלינו 04-9594550
צרו איתנו קשר:
ניווט באמצעות וויז
בר קר בנסון
 
מכונות קפה >מידעון הקפה > היתרונות של מכונת קפה טוחנת >

היתרונות של מכונת קפה טוחנת

למה מכונת קפה טוחנת? ומה היתרונות?

 

בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה של אנשים לקפה איכותי. דרישה זאת מובנת מכיוון שפולי הקפה גלשו למקומות העבודה של רובנו וכיום בכל משרד שכולל יותר מ-5 אנשים כנראה שקיימת מכונת קפה טוחנת. ולכן הגיעה הצורך של אנשים להתעורר בבוקר ולקבל את הקפה הטוב שקיים בבתי הקפה גם בבית. פעם מכונת אספרסו טוחנת הייתה מוצר יקר שמעטים היו מחזיקים בבית, אבל כמו בכל תחום נמצאה הנוסחה למכונת קפה טוחנת במחיר שפוי לכל אחד. וניתן לראות היום מכונת קפה ביותר ויותר בתים. עם זאת עדיין קיים שימוש נפוץ יותר במכונות קפה על קפסולות, לנתון זה יש 2 הסברים:

 

ראשית, מכונות קפה טוחנות יקרות פי כמה ממכונת קפה קפסולות, רוב האנשים שרוצים לקנות מכונת קפה נרתעים מהמחיר של מכונה טוחנת ומעדיפים להתנסות במכונת קפסולות שהיא הרבה יותר זולה. מה שפחות ידוע לקונים של מכונת קפסולות הוא שהמחיר לכוס קפה או במקרה הזה מחיר של קפסולה נע בין 1 ל 2.5 ואפילו 3 שח, נכון מדובר בסכום קטן יחסית במבט ראשוני אבל לאדם ממוצע ששותה 3 כוסות קפה ביום יוצא בין 180 ל270 שח בחודש לקפה. מה המצב בשוק הפולים? שקית פולים של 1 ק"ג פולים איכותיים של מותג קפה עולה בסביבות 100-120 לקילו שיכול ליצר בערך בין 200 ל230 כוסות קפה בחודש(תלוי בכיוון של המכונה),והמחיר לכוס? קטן משמעותית(פחות משקל) וכמובן שהאיכות של כוס קפה כזאת מורגשת, בעיקר חובבי האספרסו יכולים לשים לב להבדלים.

 

שני, שיווק אין ספק שמכונות קפסולות שפעם היו ידועות כפתרון זול לקפה בייתי משווקות היום במשקה איכותי. חברות הקפסולות מציבות תקציבים גדולים לפרסום הזה.

 

אז איזה מכונת קפה לקנות לבית? זאת שאלה כללית מאוד, אם את/ה שותים יחידים של קפה ואף פעם לא הייתה לכם מכונה עדיף לקנות מכונת קפסולות זולה לחודשים הראשונים. אם מדובר ביותר מצרכן קפה יחיד אין ספק שמכונת קפה טוחנת היא הפתרון היעיל. על פי רוב חובבי קפה אשר התחילו עם מכונת קפסולות ואהבו, בסופו של דבר יתקדמו למכונה טוחנת, יש שיגידו שמכונת קפסולות הוא "שלב בהתפתחות של חובב הקפה". ניתן לראות את התופעה הזאת בחנות שלנו, רוב הלקוחות שקונים מכונת קפה טוחנת הם ברוב המכרים אנשים שהפסיקה לעבוד להם מכונת הקפסולות. ואלה שמחזיקים מכונה טוחנת באים לקנות בדרך כלל מכונות מהמותגים היותר יקרים.

 

היתרון המשמעותי של מכונת קפה טוחנת הוא לא רק בטעם אלה ביכולת הבחירה של הפולים. בזמן שיצרניות מכונות הקפסולות מתאימות את המכונה שלהם לסוג הקפסולות שלהן, דבר שמובן כי ככה אפשר להשתמש רק בקפסולות שלהן. מכונות הקפה הטוחנות יכולות לטחון את כל סוגי הפולים ללא שום הבדל, אפשר לקנות מכונה ולנסות כל סוג של פולים מכל מקום באיזה מחיר שרוצים, אין תלות באף ספק או חברה.

 

ולסיום, מכונות הקפה הטוחנות מגיעות ברוב המכרים עם ערכת ניקיון למכונה, ממש כמו ברכב שצריך טיפול ככה גם המכונה, קיימים 3 סוגים עיקריים של טיפולים עם קפסולות ניקיון. ניקיון יחידת חליטה של הקפה, ניקיון יחידת הקצפה (במידה ואתם מקציפים) וניקיון אבנית שמומלץ לעשות בכל מכונה גם קפסולות.

 

ובכן, ניתן לראות שלמטבע 2 צדדים והתשובה לשאלה איזה מכונה לקנות? היא לא מוחלטת, הצגנו לכם את היתרונות של מכונת קפה טוחנת, ההמלצה הגדולה ביותר היא לטעום את הקפה שמייצרת המכונה טרם הקניה, נכון יש טיפה הבדל בטעם ממכונה למכונה תמיד עדיף לטעום לפני שקונים.

ליצירת קשר מהיר לחצו כאן
לפרטים נוספים ויצרת קשר, הכנס פרטיך כאן!

משרדי החברה ממוקמים ביקנעם המושבה

ת.ד. 33871 חיפה, מיקוד 31338

 

יצירת קשר טלפוני:

טל' קווי: 04-9594550

איציק: 052-4243838 / ארז: 052-5407703

בני: 052-2845940

 

שרותי בר קר בנסון ניתנים בפריסה ארצית: צפון, מרכז ודרום

הפעל נגישות

בניית אתרים