מכונות קפה לעסקים - בר קר בנסון
פתח תפריט
חייגו אלינו 04-9594550
צרו איתנו קשר:
ניווט באמצעות וויז
בר קר בנסון
 
מכונות קפה >מכונות קפה > מכונות קפה >

מכונות קפה טוחנות

 

מכונות קפה

 

רבים מאיתנו רגילים לקום בבוקר ולשתות את כוס הקפה המעוררת. בשנים האחרונות יוצרו מכונות קפה רבות, עקב הדרישה לכוס קפה מושקעת ובעקבות הטעמים הרבים הקיימים בקפה. כמו כן, ישנן יתרונות רבים ברכישת מכונת קפה לכן, בבואכם לרכוש מכונת קפה, שימו לב למאפיינים הבאים:

 

צריכה - רבים מאיתנו שותים כוס קפה לפחות פעם אחת ביום. ברוב המקרים יש הצורך בשתיית כוס קפה בבוקר כדי להתעורר. כמו כן, שעות הצהרים ידועות בירידת האנרגיה בעיקר ארוחת הצהרים הכבדה. הפתרון הוא שתיית כוס קפה איכותית.

שימוש ותחזוקה - מכונות הקפה משמשות אותנו בכל ימות השנה. כמו כן השימוש במכונות הקיימות כיום בשוק פשוט ביותר. במכונות האוטומטיות תוכלו להכין כוס קפה בלחיצת כפתור. בנוסף, תחזוקת המכונה פשוטה וישנן תוכניות אוטומטיות לניקוי המכונה.

 

עיצוב – חברות המייצרות מכונות קפה שמות דגש רב על עיצוב המכונה, מכונות מדגמים רבים, צורות וצבעים שונים ומגוונים. מומלץ לרכוש מכונות אשר יתאימו לעיצוב ביתכם.

 

מתאים לכל מקום - מכונות הקפה מתאימות הן לבית והן למשרד. כמו כן, בעקבות הגודל של המכונה ניתן לשים אותן גם בפינות קפה קטנות. כיום ידוע כי מקומות עבודה בהם יש פינות קפה משפרות את ביצועי העובדים בעקבות העובדה כי המכונה מייצרת קפה איכותי ומעורר.

 

מהירות – בימינו ניתן להכין כוס קפה בזמן של עד כחצי דקה. היום החברות הנמצאות בשוק מתחרות על ייצור מכונת קפה שמכינות כוס קפה במהירות האפשרית. עם זאת, החברות אינן מתפשרות באיכות הכנת הקפה ומציבות סטנדרטים גבוהים.

 

איכות חומרים – קניית מכונת הקפה דורשת קניית חומרים נוספים וחיבור מכונת הקפה למי הברז. מים אשר יש בהם טעם לוואי ישפיע על טעמו של הקפה. דוגמא לכך בחירת פולי הקפה, ככל שפולי הקפה נטחנו גס יותר כך תהיה יותר ארומה בכוס הקפה. כיום ברוב המכונות ישנם פילטרים אשר מסננים אבנית ובכך משפרים את טעמו של הקפה.

 

בעשור האחרון שתיית הקפה הפך להיות חלק מרכזי בחיינו. זאת בעקבות העובדה כי מאוד פשוט להכין כוס קפה משובחת בדיוק כמו במסעדות יוקרתיות, באופן מהיר ותחזוקה מינימאלית. קיימות מכונות קפה רבות בשוק, מכונות מקינטה, מכונות ידיות, חצי-אוטומטיות ומכונות אוטומטיות. בבואכם לרכוש מכונת קפה עשו סקר שוק אודות הסוגים והדגמים הקיימים בשוק ורכשו את מכונת הקפה המתאימה לכם ביותר.


 

ליצירת קשר מהיר לחצו כאן
לפרטים נוספים ויצרת קשר, הכנס פרטיך כאן!

משרדי החברה ממוקמים ביקנעם המושבה

ת.ד. 33871 חיפה, מיקוד 31338

 

יצירת קשר טלפוני:

טל' קווי: 04-9594550

איציק: 052-4243838 / ארז: 052-5407703

בני: 052-2845940

 

שרותי בר קר בנסון ניתנים בפריסה ארצית: צפון, מרכז ודרום

הפעל נגישות

בניית אתרים