מכונות קפה לעסקים - בר קר בנסון
פתח תפריט
חייגו אלינו 04-9594550
צרו איתנו קשר:
ניווט באמצעות וויז
בר קר בנסון
 
מכונות קפה >מידעון הקפה > מכונות קפה הבחירה הנכונה >

מכונות קפה הבחירה הנכונה

 

תרבות שתיית הקפה בישראל בשנים האחרונות נהנית מפריחה ושפע עקב ההיצע הגדול של בתי הקפה והמבחר של מכונות קפה לקנייה פרטית. טיב הקפה וטיב המכונות הישראליות הוא גבוה ועומד כרגע בראש הרשימה עם המותגים המוכרים והנמכרים בעולם. אך לא רק זאת, הצרכן הישראלי נחשף לעולם הקפה וטעמי הקפה השונים ויודע להבדיל בין איכויות שונות של קפה ולא מוכן להתפשר, והאמת שגם אין צורך. היום כל אחד יכול לרכוש לעצמו הביתה אחת ממכונות שונות על פי הצרכים שלו וגם לבחור את סוג התערובת של הקפה לפי טעמו האישי.

 

העובדה כי אין כמו קפה של בית קפה, היא פשוט לא נכונה יותר, ולעתים ההפך הוא הנכון. טעם הוא דבר אישי ואינדיבידואלי ומי שמכיר את העולם הזה מקרוב יודע שתמיד מגיע שלב ההסבר הארוך למלצר או למלצרית: "הפוך גדול בבקשה. אבל שיהיה חזק. וגם חם. אה, וגם בלי קצף ושיגיע יחד עם האוכל אם אפשר.”. אם השיחה הזאת מוכרת לכם וכבר נמאס לכם ממנה, אתם חייבים להכיר את מגוון המכונות קפה הקיימות.

 

מכונות קפה לרגעים מפנקים במהלך כל יום

 

הבחירה הנכונה של מכונות קפה, היא בהתאם להעדפות שלכם, מתוך היכרות עם ההרגלים שלך ושל אלו שישתמשו בה. בשל נוחות ההפעלה שלהן, המכונות הנפוצות ביותר בבתים הן המכונות החצי אוטומטיות והאוטומטיות. ישנן חברות רבות המשווקות אותן, אך שימו לב כי גם את תערובות הקפה תצטרכו לקנות מאותה החברה. לכן, כדאי לבצע טעימות ולקבל המלצות מחברים ומשפחה על מנת לוודא כי ההנאה שלכם מהקפה תהיה הטובה ביותר.

 

המכונות עשויות מסוגים שונים של חומרים, כאשר ניתן למצוא כאלה העשויות מנירוסטה, פלדה, שהן האיכותיות ביותר, לעומת מתכת ופלסטיק, שהם חומרים יותר קלים וגם זולים, ולעתים גם יש שילוב של מספר חומרים. החומר הוא דבר המשפיע על חוזקה ויכולתה להכין יותר או פחות כוסות קפה ביום וכמובן גם על עמידותה לטווח ארוך. צריך לזכור כי קנייה של מכונות קפה, היא קניה אשר נעשית אחת למספר שנים ויש לבדוק אותה ולהתאים אותה לצרכים שלכם.

 

בעת הרכישה יש לשאול על ממשק המכונה ולקבל הסבר מפורט על דרך הפעלתה, אשר משתנה בין החצי אוטומטיות והאוטומטיות, וגם על דרך תחזוקתה. חשוב ליישם את שיטות ניקוי ולעמוד בזמני החלפת פילטרים/מסננים. אל תשכחו לשאול על האחריות, אשר היא בד"כ בין שנה לשנתיים. תחזוקה והפעלה נכונה יתנו לכם שקט לתקופה ארוכה ובמקום לבלות בבתי קפה, תוכלו לנצל את הזמן באירוח עם קפה משובח ביתי.

ליצירת קשר מהיר לחצו כאן
לפרטים נוספים ויצרת קשר, הכנס פרטיך כאן!

משרדי החברה ממוקמים ביקנעם המושבה

ת.ד. 33871 חיפה, מיקוד 31338

 

יצירת קשר טלפוני:

טל' קווי: 04-9594550

איציק: 052-4243838 / ארז: 052-5407703

בני: 052-2845940

 

שרותי בר קר בנסון ניתנים בפריסה ארצית: צפון, מרכז ודרום

הפעל נגישות

בניית אתרים