מכונות קפה לעסקים - בר קר בנסון
פתח תפריט
חייגו אלינו 04-9594550
צרו איתנו קשר:
ניווט באמצעות וויז
בר קר בנסון
 
מכונות קפה >מידעון הקפה > מכונות קפה טוחנות >

 פינוק על הבוקר עם מכונות קפה טוחנות

 

אוהבי הקפה יודעים לזהות קפה איכותי ולא מוכנים להתפשר על כל סוג, וזה מובן. סוגי הקפה הגרוסים והטחונים בספר אינה אופציה מספיק טובה עבורם, ולכן במיוחד בשבילם ההשקעה במכונת קפה היא רכישה משתלמת. מכונות קפה טוחנות הן האופציה הטובה ביותר ומאפשרות את הכנת הקפה הטוב ביותר בקלות ובמהירות.

 

הקפה הוא תוצר של פולי קפה אשר נטחנים, כאשר הקפה על פי התקנון הרשמי בספרים אמור להיטחן בו במקום כשניות לפני הכנתו. היתרון בביצוע תהליך זה מאפשר הכנת קפה טרי, רענן, בעל ארומה וניחוחות מצוינים התורמים לאיכות הקפה והחוויה ואינו יכול להשתוות לשום קפה אחר. תהליך זה הוא מורכב וגוזל זמן רב והרי למי יש כוח וזמן לטחון את הקפה לפני כל שימוש, שכן יש כאלו השותים מספר רב של כוסות ביום, ובמיוחד לאנשים אלו הומצאו מכונות קפה טוחנות משוכללות. המכונה מאפשרת את הגדרת כמות הקפה ובקרה על התהליך במספר שניות אשר בסיומם, הקפה מוכן.

 

היתרון של המכונה הוא ראשית, כמובן, הזמן הנחסך מבלי לפגוע בטיב הקפה. כמו כן, מדובר תהליך פשוט של לחיצת כפתור, ללא מאמץ וללא לכלוך. יש את האפשרות גם להשתמש בקפה שהוא כבר טחון, אבל זה לא מעביר את אותה החוויה וטעמו שונה.

 

כמו כן, יש שלושה סוגים עיקריים של מכונות קפה, כאשר שניים מהם הם גם מכונות קפה טוחנות:

 

ידנית – מכונה בעלת בוכנה אשר מספקת את לחץ המים ומנוף ששולט על זרם המים. אופן השימוש בה הוא מורכב כי הוא דורש מיומנות ודיוק רבים. מראה המכונה ותפעולה הם בדומה למכונות הקפה הראשונה שנוצרה והיא מתאימה לאוהבי קפה בעלי המון זמן פנוי, שכן תהליך ההכנה ארוך ומסובך.

 

חצי אוטומטית – מכונה בעלת משאבה חשמלית המספקת את לחץ המים באופן אוטומטי וכל תהליך הוויסות והגדרת ויסות המים הוא בצורה ידנית. השליטה בהכנה היא חלקית ודורשת ידע והקדשת זמן מסוים.

 

אוטומטית – הן מופעלות ע"י לחיצת כתפור בלבד. אופן השימוש הוא פשוט ולא דורש ידע מוקדם, כל אחד יכול להפעיל אותן. כאמור היא מבצעת לבד את תהליך הכנת הקפה ויש אפשרות לתכנת אותה על פי העדפה אישית, לדוגמא כמות מים או מידת החלב.

 

רוב המכונות הקיימות היום הן האוטומטיות והחצי אוטומטיות, ופונקציה אשר קיימת בהם היא שיגיעו עם מטחנת קפה מובנית. התהליך הוא שכאשר מכינים את הקפה, המכונות קפה טוחנות את פולי הקפה במידי לפני כל כוס קפה, ואתם נהנים בכל פעם מחדש מקפה איכותי וטרי.

ליצירת קשר מהיר לחצו כאן
לפרטים נוספים ויצרת קשר, הכנס פרטיך כאן!

משרדי החברה ממוקמים ביקנעם המושבה

ת.ד. 33871 חיפה, מיקוד 31338

 

יצירת קשר טלפוני:

טל' קווי: 04-9594550

איציק: 052-4243838 / ארז: 052-5407703

בני: 052-2845940

 

שרותי בר קר בנסון ניתנים בפריסה ארצית: צפון, מרכז ודרום

הפעל נגישות

בניית אתרים