מכונות קפה לעסקים - בר קר בנסון
פתח תפריט
חייגו אלינו 04-9594550
צרו איתנו קשר:
ניווט באמצעות וויז
בר קר בנסון
 
מכונות קפה >מידעון הקפה > מכונות קפה - סוגי המשקאות >

סוגי המשקאות במכונות קפה

 

באמצעות מכונות קפה מודרניות ומשוכללות ניתן להכין מגוון של משקאות קפה אשר לכל משקה הוא בעל האופי המיוחד שלו ובאמצעותו ניתן להגיע לסוגי טעמים בדרגות חוזק שונות.

 

אספרסו

 

המשקה הבסיסי של המכונת קפה הוא האספרסו, אשר מהווה את התרכיז של הקפה. הוא נוצר על ידי הזרמת מים רותחים בלחץ רב העוברים דרך קפה דחוס שנטחן היטב במשך כ- 20 שניות רצופות. מדובר באמולסיה על בסיס שמנים וחומרים כימיים שיוצרים טעמים חזקים במיוחד, ולכן ריכוז הקפאין שלו גבוה יחסית למשקאות האחרים כאשר מרבית המשקאות האחרים מבוססים עליו.

 

יש שלושה סוגים של אספרסו – הרגיל אשר נחשב גם הקצר ונקרא ריסטרסטו, הארוך שנקרא לונגו והכפול אשר נקרא דופיו. למעשה ההבדלים בין הארוך והקצר הוא בכמות המים, כלומר רק בריכוז הקפה ולא בכמותו, לעומת הכפול שש כמות הקפה היא פי שניים.

 

מקור המילה אספרסו הוא באיטלקית ומבוסס על המילה אקספרס, שכן תהליך ההכנה והשתייה שלו הם מהירים, ויש הסוברים שיש לשתות אותו עד 7 שניות מזמן הכנתו.

 

מקיאטו

 

עוד משקה אשר ניתן לייצרו באמצעות מכונות קפה קלאסיות הוא המקיאטו, שלמעשה זה אספרסו עם נגיעה מעל של חלב מוקפץ. דבר שהופך את הטעם למעודן יותר ומחליש טיפה את חוזק הקפה.

 

כמו כן, בנוסף קיימים גם הקפה מקיאטו, אספרסו עם תוספת של חלב חם, ולאטה מקיאטו, אספרסו עם תוספת של קפץ וחלב חם ביחס לרוב של חלב.

 

קפוצי'נו

 

קפוצ'ינו הוא המשקה הפופלארי ביותר בעולם המכונות, או בשמו היומיומי וכפי שמוכר בסצנת בתי הקפה– קפה הפוך. הוא נקרא כך משום שתחילה מכניסים אל כוס חלב חם וקצף ורק לאחר מכן מכניסים את מנת האספרסו, כאשר היחס בין כל אחד מהמרכיבים הוא שליש מהתערובת.

 

מזיגה נכונה של הקפה יוצרת למעשה את השכבות המפורסמות של הקפה וזה נגרם עקב השוני בין המשקלים שלהם.

 

אמריקנו

 

המבנה של המשקה מורכב מאספרסו ומים חמים, בדרך כלל מגיע עם חלב חם או קר בצד, מוגש בספל זכוכית גדול.

ליצירת קשר מהיר לחצו כאן
לפרטים נוספים ויצרת קשר, הכנס פרטיך כאן!

משרדי החברה ממוקמים ביקנעם המושבה

ת.ד. 33871 חיפה, מיקוד 31338

 

יצירת קשר טלפוני:

טל' קווי: 04-9594550

איציק: 052-4243838 / ארז: 052-5407703

בני: 052-2845940

 

שרותי בר קר בנסון ניתנים בפריסה ארצית: צפון, מרכז ודרום

הפעל נגישות

בניית אתרים