מכונות קפה לעסקים - בר קר בנסון
פתח תפריט
חייגו אלינו 04-9594550
צרו איתנו קשר:
ניווט באמצעות וויז
בר קר בנסון
 
מכונות קפה >מידעון הקפה > מכונות קפה קפסולות >

 היתרונות של מכונות קפה קפסולות

 

מכונות קפה בעשור האחרון עברו כברת דרך עצומה ואיכות הקפה הביתי השתדרגה פלאים עקב כך. כבר אין צורך לצאת לבתי קפה ולמסעדות, לבזבז זמן על המתנה בתור וכמובן גם כסף רק בשביל ליהנות מקפה טוב. באמצעות מכונות קפה קפסולות תוכלו לעשות לעצמכם קפה מיוחד בבוקר, בצהריים, בערב ובמילים אחרות, בכל זמן שתחפצו במשקה חם שיעורר בעל ניחוחות ממכרים וייתן לכל את החוויה של בית קפה.

 

ישנם סוגים רבים של מכונות קפה והמוביל והנמכרת ביותר היום היא מכונות קפה קפסולות. הקפסולה היא מחסנית קפה בגודל של כדור פינג פונג בערך, המכילה תערובת קפה דחוסה אשר סגורה בתוכה. שיטת השימוש היא על ידי הכנסתה למכונות הקפה ולחיצה על הכפתור וזהו. נשמע מוזר, אך הקפה שלכם מוכן לשתייה תוך מספר שנויות בלבד.

 

העלות של הקפסולות משתנה בהתאם לחברות המייצרות אותן וכדאי לעשות בדיקת מחירים לפני הרכישה. אם בעבר המשתמש היה מוגבל מבחינת סוג המכונה וסוג הקפסולה ונאלץ להיות מחויב לאותה החברה, הרי שהיום המצב שונה. ההיצע הקיים בשוק הוא גדול וייצורם נעשה לפי גודל סטנדרטי שיכול להתאים לסוגי מכונות שונים, ולאו דווקא לאותו הסוג של הקפסולות בלבד.

 

מכונות קפה קפסולות – מגוון טעמים נפלאים

 

טעמי הקפסולות נתונים לבחירתכם ויש שפע של חברות המייצרות אותן, בדרך כלל הטעמים גם קשורים לדרגות חוזק שונות מהחזק לחלש. לעדינים, לנשים בהריון או סתם לאלו שלא רוצים להגזים עם הקפאין, יש גם נטול. ניתן להבדיל בניהם על פי צבעם, כאשר כל צבע מייצג סוג אחר על פי קטלוג מוצרים. בנוסף, ישנן קפסולות לכל סוגי הקפה, לדוגמא כאלה המיועדות לאספרסו ארוך או קצר, לקפה הפוך וכך הלאה. לאוהבי הקפוצ'ינו יש אפשרות להוסיף גם מקציף חלב פנימי או חיצוני והפיכת החוויה למושלמת.

 

היתרון המרכזי של מכונות קפה קפסולות חדישות הוא נוחות השימוש והחיסכון בזמן. אם בעבר היה צורך להכין קפה במכונה מסורבלת שהתהליך בה הוא ארוך ומורכב יותר, ובנוסף לכך, אם זה לא מספיק, יש גם את עניין הניקיון. לאחר ההכנה היה צריך לפרק את המכונה ולנקותה היטב ועל הדרך גם להעביר מטלית על השיש שהתלכלך בזמן ההכנה. שיטת השימוש כאן היא פשוטה ביותר ויכולה לשמש כל אחד בכל גיל לא הכשרה מוקדמת. היא מתבצעת אך ורק באמצעות הנחת הקפסולה במקומה והקפה מוכן. בסיום ההכנה הקפסולה נופלת לתוך כלי אשפה פנימי, אשר אותו צריך לרוקן כל כמה ימים או יותר, בהתאם לכמות השימוש.

 

רק תחשבו על האירוח של חברים ומשפחה, כאשר בסיום הארוחה תוכלו לפנק ולהתפנק בכוס קפה טובה לצד עוגה ביתית שיצאה עכשיו מהתנור או מטעמים הום מייד.

ליצירת קשר מהיר לחצו כאן
לפרטים נוספים ויצרת קשר, הכנס פרטיך כאן!

משרדי החברה ממוקמים ביקנעם המושבה

ת.ד. 33871 חיפה, מיקוד 31338

 

יצירת קשר טלפוני:

טל' קווי: 04-9594550

איציק: 052-4243838 / ארז: 052-5407703

בני: 052-2845940

 

שרותי בר קר בנסון ניתנים בפריסה ארצית: צפון, מרכז ודרום

הפעל נגישות

בניית אתרים